VEELGESTELDE VRAGEN

Als u voor de eerste keer bij ons huurt, neemt u de volgende documenten mee:

  • Origineel legitimatiebewijs: wij maken hier een kopie van
  • Borg: de hoogte van de borg is afhankelijk van of u een bedrijf heeft, u eerder bij ons gehuurd heeft, de waarde van de gehuurde apparatuur en de termijn van de huur. U kunt ons bellen om de hoogte van de borg op te vragen.

Tip: Vaste klanten betalen geen borg en hoeven niet opnieuw het legitimatiebewijs mee te nemen.

Klanten zijn zelf verantwoordelijk voor controle van apparatuur bij afhalen voordat zij de huurovereenkomst tekenen. De huurder is zelf verantwoordelijk voor schade/kwijtraken/diefstal van de apparatuur. Huurder betaalt alle kosten voor reparatie van apparatuur en/of onderdelen/accessoires bij schade/kwijtraken/diefstal. Tot slot dient de huurder de huurkosten te betalen voor de periode tussen de datum dat de apparatuur ingeleverd moest worden tot de afhandeling van de gebeurtenis.

De apparatuur kan enkel worden opgehaald op afspraak. Wij adviseren u vooraf te bellen. Bij het ophalen worden afspraken gemaakt over het inleveren van de apparatuur. Aflevering en ophalen is ook mogelijk tegen meerprijs. Informeer naar de mogelijkheden.

Tijdens het ophalen leggen wij de apparatuur graag kosteloos voor u uit. Eventuele vragen beantwoorden wij ook graag zodat u thuis direct aan de slag kunt. Mocht u nog vragen hebben na het ophalen, dan mag u ons altijd bellen.

Annuleren van uw reservering kan kosteloos tot 7 dagen voor aanvang van de huurperiode. Annuleert u tussen de 6 en 2 dagen voor de huurperiode? Dan betaalt u ons 25% van de huurprijs van het product. Annuleert u binnen 48 uur voor de huurperiode? Dan bent u ons 75% verschuldigd van de huurprijs van het product.